Login, vragen

Veel gestelde vragen

Opdracht geven

  1. Ik overweeg een opdracht te geven en wil kennismaken. Hoe gaat dit?
    Stap één is een interview bij u thuis. Na het interview is het aan u te besluiten wel of niet een opdracht te verstrekken. Kennismaking: invullen van de vragenlijst voor opdrachtgever, klik hier.
  2. Waarom is het nodig een vragenlijst in te vullen?
    De vragenlijst is bijlage van het interview. De ingevulde vragenlijst geeft ons een eerste indruk van wie u bent en welke partnerwensen u heeft.
  3. Waar vind ik de in te vullen vragenlijst?
    Zie in deze website 'Search opdracht.
     

Reageren op een advertentie

  1. Ik wil reageren op een advertentie. Waarvoor dient de vragenlijst?
    De ingevulde vragenlijst geeft ons een beeld van wie u bent en welke partnerwensen u hebt. Op grond hiervan hebben wij een indruk van uw inpasbaarheid bij de partner search opdracht die ons is verstrekt.
  2. Kan ik op meer dan één advertentie reageren?
    Dit kan door dit te vermelden in de vragenlijst. Meestal heeft dit weinig zin omdat vrijwel altijd de profielen van opdrachtgevers sterk verschillen. Het gaat er om specifiek te reageren.
  3. Kan ik met een eerder ingevulde vragenlijst op een andere advertentie reageren?
    Dit is mogelijk. Stuur ons een e-mail met uw interesse.
  4. Hoe lang duurt het alvorens ik een reactie krijg op mijn bericht van interesse?
    Binnen twee tot drie weken.
     

Registreren en inloggen

  1. De voorregistratie (het valideren) lukt niet. Ik krijg een foutmelding. Wat doen?
    Inloggen zonder eerst te valideren is niet mogelijk. Dit leidt tot een foutmelding. U kunt ons natuurlijk via e-mail bereiken als het nodig is.
  2. Wat moet ik doen om in te loggen?
    Na de validatie van uw voorregistratie kunt u inloggen via de login pagina.
  3. Ik kan na registratie niet inloggen. Wat moet ik doen?
    Als u bovenstaande punten hebt opgevolgd en het inloggen lukt niet, neemt u dan graag per e-mail contact met ons op.
  4. Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat moet ik doen?
    U gaat naar de login pagina. Daar staat een link “Wachtwoord vergeten?”. U klikt op de link en vult het door u gebruikte e-mailadres in. U krijgt van ons een automatische e-mail met uw login wachtwoord.
     

Vragenlijst

  1. Waarom is voorregistratie nodig?
    Voorregistratie dient de internet veiligheid.
  2. Wat doet u met mijn informatie en foto?
    Deze dient om een eerste indruk van uw inpasbaarheid bij een opdracht te krijgen.
  3. Zijn mijn gegevens veilig?
    Zou u goed passen bij een opdracht dan putten wij bij introductie aan onze opdrachtgever uit uw gegevens de meest relevante informatie. Hieraan is dan een interview met u voorafgegaan en uw reactie is positief. De ingevulde vragenlijst wordt niet overhandigd of achtergelaten.
  4. Hoe veel tijd heb ik voor het invullen van de vragenlijst?
    Na de registratie vijf dagen. Daarna is dit niet mogelijk.
  5. Waarom is de invultijd beperkt tot maximum vijf dagen?
    Het is voor u prettiger het invullen achter elkaar te doen. Een onderbreking bij het invullen zal hoogst zelden vijf dagen zijn.
  6. Wat moet ik doen als de invultijd van vijf dagen is verstreken?
    U vraagt ons per e-mail de invultijd te verlengen.
  7. Ik wil mijn ingevulde vragenlijst nalezen en mogelijk iets veranderen. Kan dat?
    Ja, voor u uw vragenlijst verstuurt kunt u uw vragenlijst nalezen, veranderen en afdrukken. Ga naar Gebruikers Home Pagina die u ziet meteen na het inloggen. Daar vindt u een link Vragenlijst Huidige Status en een link om de vragenlijst te verzenden
  8. Hoe verzend ik mijn vragenlijst? En als dit niet lukt, wat dan?
    De vragenlijst kan alleen verzonden worden als deze volledig is ingevuld en binnen vijf dagen.
  9. Ik wil een kopie maken van mijn vragenlijst. Hoe doe ik dit?
    Voor lezen en afdrukken: a) inloggen, b) de link “Vragenlijst afdrukken” klikken.
  10. Kan ik een eerder ingevulde vragenlijst voor een andere advertentie gebruiken?
    Dat is mogelijk. Stuurt u ons een e-mail met uw bericht van interesse.